Scoláireachtaí Samhraidh 2020

Fáilte (Welcome) Forums Announcements Scoláireachtaí Samhraidh 2020

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Liam MacGiodaire
    Keymaster

Scoláireachtaí Samhraidh 2020

In ainneoin na heipidéime, d’éirigh le Daltaí na Gaeilge na Scoláireachtaí Samhraidh a bhronnadh i mbliana!

ACH – Tuigeann muid go bhfuil an saol iomlán trína chéile faoi láthair. De bharr sin, beidh eisceacht ó na rialacha i mbliana. Muna bhfuil na faighteoirí abálta na scoláireachtaí a úsáid sa samhradh seo, beidh cead acu iad a úsáid an bhliain seo chugainn, má’s gá.

Tá súil againn go bhfuil sibhse agus bhur muintir uilig slán sábháilte. Feicfidh muid sul i bhfad sibh, le cuidiú Dé.

Comhghairdeas leis na buaiteoirí 2020 !!! Seo an liosta:

The John Patrick Tierney Scholarship
    Múinteoir (Éirinn) – $1,000 NOEL COTTER

Mac Léinn (Éirinn) – $1,000 AINDRIÚ Ó CIARDHA

Seachtain na Gaeilge (Esopus) MÁIRE LÉAN SHEVLIN

Le gach dea-ghuí,

Daltaí na Gaeilge

……………………………………………………………………………………………………………………

Despite the epidemic, Daltaí na Gaeilge still managed to award this year’s Summer Scholarships!

BUT – We fully understand that presently the whole world has been turned upside-down. Because of that, there will be an exception to the rules this year. If the Scholarship winners are unable to make use of their Scholarships this summer, they will be permitted to use them next year, if necessary.

We hope that all of you and your families and friends remain safe and sound. And we’ll see you all before long, God willing.

Congratulations to the 2020 Scholarship Winners!!! Here is the list:

The John Patrick Tierney Scholarship
    Teacher (Ireland) – $1,000 NOEL COTTER

Student (Ireland) – $1,000 AINDRIÚ Ó CIARDHA

Daltaí Summer Week (Esopus) MÁIRE LÉAN SHEVLIN

Le gach dea-ghuí,

Daltaí na Gaeilge

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.